Tuesday 24 January 2012

alhamdulillah,, kenyang ehh ,.


assalamualaikum..
hey peeps . dua tiga hari lepas tak berblogging so it is the time . yeyeh . hmm, oke related kepada title above, it is actually about aku yang kekenyangan right now. heheh . oke, tadi on the way nak balek rumah aku ajak abah beli pizza bebeh . pizza yang baru tuh yang ada udang tuh la . 15 minit pastu kami sekeluarga punn sampai kat pizza hut yg ada kat summit tuh . taw kan kat mana . hah, kalau tak taw pun tak pea lha lagipun tak penting la dear .oke, first first kami nak order yang large punya tapi takda la sebab doh tak kembang lagi . kalau nak jugak yang large tuh kena tunggu lama la jugak . aigoo . so, malas nak tunggu kami  pun amek ja la yang regular dua plus daily wings enam . 15 minit centu la kodd dah siap aaa pizza tuh . yeah, tak sabar nak makan . nyam nyam . hmm, from pizza ut tuh na balek rumah pun amek masa berminit-minit lah jugak . then, abah stop kejap kat penanti nak beli topup . actually, abah turun kejap jea tapi rasa cam berpuluh minit tuu weh . plus dok dalam keta tuh dok bau ja . tak tahan derr . berbunyi perut eh siap ada rentak lagi . heh, hiperbola sudah . sampai ja rumah, aku dengan adik aku terus serbu la . kami basuh tangan dulu eh . fyi, aku makan banyak sangat sangat . aku sniri tak percaya aku makan banyak macam tuu . woo, adik-adik aku pun terkejut . patotla semakin hari berat aku maken naik . heheh . nak buat cemana kan time makan tu tak sedar pun . sedar-sedar jea dah habes . oke, aku satisfied laa dengan pizza tuh sedap woo .


Jom Comment + Like Oke ?

No comments:

Post a Comment