Wednesday 14 December 2011

finally I got it :)


annyonghaseyo sunshine..
long time no see eh..lately, aku malass sesangat nak bukak laptop untuk menaip..
stay dekadd rumah, bukannya aku buat apa punn, 24 jam aku tengok tv..
hehe. korea semestinya.
oke, aku nak kongsi my happiness sekarang neh dengan korang suma . *buadd syok jea lebeh
now, aku amat tergila-gilakan majalah EPOP.
first time aku tengok aku dah rasa tak sabaq eh nak baca apa kat dalam dia.
puas aku cari before this tapi tak jumpa-jumpa.
last-last aku decide nak tanya kawan aku laa..oke, dia bagi tahu kat mana dia belii but aku tak buleh pii pon kadd situ. *sedeh gila bangang time neh
aku asyik ingat jea kat magazine neh . asyik-asyik dok sebut jea . aku punn tataw knapa .
dalam pkul 4 ptg cam tu la, abah balek ajak kami suma pegi tanjung nak beli barang sket..
dalam keta, aku dok usha-usha laa kedai buku yang aku nampak . memang laa banyak tapi tak sure laa ada ka takda.
then,kami stop laa sbb da sampai. aku teringat laa kedai buku yang aku nampak tadi. aku pun ajak la adek aku pi usha kat kedai tu kenn .

                                aku : abang, jum kita pegi tengok kedai buku kat sana tuu

mat : jaoh laa kak . tak larat nak jalan nanti .

aku : alah dekat jea punn . orang kata kalau nanak something kena usaha .

mat : hala . jomla kita pi.

yay ! maw jugak budak neh pi . lepas tu tetiba ja adek aku lagi sorang neh nak mengikodd jugak . nak buad cemana kan bawak ja la .
on the way nak pegi kedai tu asyik dok pikir jea ada ka takda *hope sesangat ada
ha la penat aku jalan jaoh-jaoh tapi takda pulak..
oke, sampai jea kat kedai tuu aku pun tanya laa org yg jual tuh buku tu ada ka takda kan .
hehe, pak cik tu tnjuk la kat akuu .
hihi, gembira tak terkata . lepastu tetiba jaa adek aku amek komik kat situ and what i hate is aku yang kena bayar . shhhhht >_<
pandai pandai jea eh amek komik tuu tak pasal pasal aku yang kena bayar .
oke, aku biarkan jea kemarahan aku neh sebab buku yang aku cari-cari ada depan mata .



banyak gilaa benda yang best kat dalam buku neh.
pastu, ada la poster wonder girls + FT Island .
aku pulang dengan gembira .
oke, thats all .
annyeong . hi-ju mu se yo..



#totallyhappydear


Jom Comment + Like Oke ?

No comments:

Post a Comment